NATJEČAJ ZA UPISE U DOM 2024-2025
Odluka ministarstva
U Ljetnom upisnom roku popunjena su sva slobodna mjesta, tako da neće biti jesenskog roka.
Broj telefona upisnog povjerenstva: 042 314-489
NATJEČAJ ZA UPISE U DOM 2024-2025
Odluka ministarstva
Broj telefona upisnog povjerenstva: 042 314-489
Poštovani roditelji, dragi učenici, budući i sadašnji korisnici našeg doma
Prije svega želim izraziti svoje zadovoljstvo što ste upravo naš dom izabrali za svoj boravak tijekom vašeg srednjoškolskog obrazovanja.
Učenički dom Varaždin je osnovan prije 75 godina. Kao samostalna ustanova u prvo vrijeme imao je 180 ležajeva.
U početku je bio isključivo muški dom. Tek od 1968. godine postaje mješoviti dom. Kao samostalna ustanova Učenički dom Varaždin djeluje od 1992. godine.
Danas dom raspolaže sa 260 mjesta i u ovoj školskoj godini, 2023. / 24. u potpunosti je popunjen.
O učenicima brine ukupno jedanaest odgajatelja u jedanaest odgojnih skupina: Domagoj Anđel , dipl. arhelog i prof. povijesti, 24 učenika u skupini, Karlo Cikač, dipl. ekonomist, 24 učenika, Tihana Cikač, mag. educ. povijesti, 23 učenika, Elena Darabuš, mag. educ. povijesti i rusistike 23 učenika, Nevenka Dobrijević, dr. veterinarske medicine, 23 učenika, Metka Janjušević, dipl. org. rekreacije 25 učenika, Kristijan Kešina, mag. kineziologije 24 učenika, Renato Lukavečki, dipl. soc. pedagog, 24 učenika, Dražen Piskač, prof. obrane i zaštite, 23 učenika, Vesna Radović, prof. fizičke kulture, 23 učenika, Hrvoje Šipuš, prof. kineziologije, 24 učenika. Osim odgajatelja o učenicima brinu i medicinska sestra Štefica Zajec , psihologinja Martina Cikač i naravno svi ostali zaposleni u Učeničkom domu.
Želim vam ugodan boravak u našem domu i uspješno školovanje !
Vaša ravnateljica, Katarina Vusić
Briga o zdravlju učenika u adolescentom periodu njihova razvoja izuzetno je važna. Svaki odgajatelj u okviru svog godišnjeg programa, na mentorskoj razini, brine o zdravlju učenika.
Osim odgajatelja, o zdravlju učenika brinu i medicinska sestra te stručna suradnica psihologinja. Počinje se od osnovnih preduvjeta zdravlja, a to je osobna higijena i higijena prostora u kojima učenici borave: spavaonice, sanitarije i društvene prostorije. O higijeni sanitarnog čvora brinu učenici i spremačice.
Čuvanje i unapređivanje higijenskih navika provodilo se obilaskom i ocjenjivanjem urednosti spavaonica koje provode kako odgajatelji, tako i medicinska sestra. S obzirom na pandemijske uvjete, učenicima nije bilo dozvoljeno ulaziti u sobe drugim učenicima te su procjenu navika provodili medicinska sestra i odgajatelji. Vrlo veliku važnost pridajemo obaveznom provjetravanju prostorija, ali i održavanju sanitarnih čvorova urednima, budući da ih zajednički koriste učenici po katovima te smo ove godine iste provjeravali i po nekoliko puta dnevno.
Početkom, ali i tijekom školske godine, upoznavali smo učenike s načinima efikasnijeg i kontinuiranog učenja, kako individualnim putem, tako i na sastancima odgojnih skupina. Slabiji su učenici upućeni psihologinji na učenje pod nadzorom, a radili su i individualno s odgajateljima.
Također, pomoć im je bila pružena i od strane drugih, boljih učenika, a ukoliko je bilo potrebno, učenici su bili upućivani na instrukcije iz pojedinih predmeta. Velika se pažnja posvećivala i proširivanju znanja izvan školskog gradiva – izrađivani su razni tematski panoi.
Početkom školske godine planirali smo i ponudili učenicima slobodne aktivnosti prema afinitetima odgajatelja i psihologinje koji su ih i do tada vodili, kako bi slobodno vrijeme učenika bilo što kvalitetnije ispunjeno. Ponuđeni su bili različiti izborni programi, no zbog pojačanih epidemioloških mjera usred godine, nismo bili u mogućnosti raditi s učenicima nikako drugačije nego individualno te na razini soba. Krajem ožujka epidemiološke su mjere popustile, pa su odgajatelji počeli s treninzima košarke, badmintona te raditi u fitnessu.
Ove je školske godine ipak bilo dopušteno ponovno održati Domijadu, natjecanje učeničkih domova te su učenice predano radile na izradi likovnih radova, koje smo u velikom broju i predstavili. Događanja, blagdani i razne aktivnosti popraćene su prigodnim i informativnim panoima i zidnim novinama.
Kroz godinu smo planirali održavati pedagoške, zdravstvene i kreativne radionice, ankete i kvizove, no nismo ih bili u mogućnosti provesti zbog epidemioloških mjera, tako da se rad bazirao na individualnoj komunikaciji te malim skupinama. Nadamo se da ćemo učenicima sve planirano moći ponuditi u sljedećoj školskoj godini.